Dieta strukturalna bez efektu jo-jo

Dieta strukturalna w swojej idei jest bardzo prosta. Produkty, które wchodzą w jej skład dobierane są według kryterium, jak najniższej kaloryczności oraz maksymalnej zawartości witamin, minerałów i przeciwutleniaczy. Zdaniem twórców diety strukturalnej produkty wchodzące w jej skład są najbardziej optymalne dla współczesnego człowieka zapewniając mu jednocześnie odpowiedni poziom regeneracji, odmłodzenia oraz przede wszystkim redukcję masy ciała.

Dietę strukturalną należy wykorzystywać nie tylko w celach odchudzających lecz również w profilaktyce i leczeniu schorzeń cywilizacyjnych. Pokarmy zawierające wysoki poziom przeciwutleniaczy zapewniają oczyszczenie organizmu oraz bardzo dobre efekty szczególnie u osób z podwyższonym poziomem cholesterolu, cukrzycą, nadciśnieniem, schorzeniami zwyrodnieniowymi stawów, osteoporozą, problemami dermatologicznymi, alergią oraz zespołem przewlekłego zmęczenia.

Dzięki maksymalnym dawkom naturalnych witamin, minerałów i przeciwutleniaczy produkty diety strukturalnej zapewniają prawidłowe tempo podstawowej przemiany materii, nawet podczas znacznego ograniczania kaloryczności diety.

W rezultacie nie występuje charakterystyczny dla większości diet odchudzających efekt jo-jo, a pozostanie na produktach strukturalnych również po zakończeniu kuracji umożliwia trwałe unormowanie masy ciała nawet bez ciągłego kontrolowania kaloryczności diety.

Lista produktów zalecanych w stosowaniu diety strukturalnej:

Gwiazdki znajdujące się przy poszczególnych produktach określają ich znaczenie dla procesów wzmacniania, regeneracji i odmładzania tkanek. Im więcej gwiazdek, tym większa wartość pokarmu w przeciwdziałaniu procesom starzenia. Najwyższa pięciogwiazdkowa ocena wskazuje produkty najcenniejsze, których nie może zabraknąć w zdrowej diecie współczesnego człowieka.

  • chleb pełnoziarnisty (razowy) ***
  • kasza gryczana *****
  • kasza jaglana****
  • kiełki pszenicy ****
  • makaron razowy***
  • muesli bez cukru*
  • otręby owsiane****
  • otręby pszenne****
  • płatki owsiane*****
  • ryż brązowy***
  • ryż dziki****
  • zarodki pszenne*****
  • brokuły****
  • brukselka**
  • buraki****
  • cebula***
  • cykoria**
  • czosnek*****
  • dynia****
  • kalafior***
  • kapusta*****
  • marchew****
  • oliwki**
  • papryka****
  • pietruszka**
  • pomidory***
  • rzeżucha****
  • rzodkiewka***
  • sałata****
  • szpinak***
  • ziemniaki***
  • ananas****
  • aronia*****
  • awokado*****
  • banany****
  • cytryny**
  • figi****
  • grejpfruty****
  • jabłka***
  • jagody czarne*****
  • kiwi**
  • maliny***
  • morele***
  • pomarańcze***
  • porzeczki czarne****
  • śliwki***
  • truskawki***
  • winogrona****
  • wiśnie*****
  • żurawiny*
  • migdały***
  • nasiona słonecznika*****
  • orzechy brazylijskie****
  • orzechy nerkowca***
  • orzechy laskowe***
  • orzechy włoskie***
  • pestki dyni*****
  • sezam****
  • siemie lniane*****
  • fasola***
  • groch****
  • jaja*****
  • jogurt***
  • kefir***
  • kurczak***
  • łosoś****
  • morszczuk*
  • mintaj**
  • pstrąg*
  • soczewica*****
  • soja*****
  • sola**
  • śledź***
  • tofu (ser sojowy)****
  • tuńczyk****
  • wątróbka cielęca lub drobiowa***
  • masło*
  • oliwa z oliwek****
  • olej rzepakowy****
  • olej lniany****
  • herbata zielona*****
  • herbata czerwona****
  • kakao****
  • mleko sojowe***
  • naturalne soki warzywne i owocowe**
  • napar ze skrzypu*****
  • sok brzozowy****
  • wino czerwone***
  • woda mineralna*****
  • czekolada gorzka***
  • drożdże piwne***
  • melasa trzcinowa****
  • miód****

Słowa kluczowe: , , , ,

Brak komentarzy.

Dodaj komentarz